چنین فضل ازسوی یکتا خداست           که داناییش بس همه خلق راست

 
درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی است.
آمدم تا شروع کنم. دقیقا مد نظرم نیست که چه؟! اما شروع میکنم و ورق میزنم گذشته را ؟اما اصلا قرار نیست سخنی از آن اتفاق ها به میان آید! یا تعریف کنم که چه بوده و چه شده. اکنون قرارست دوباره هرچه در آن، به ذهن می رسد، مکتوب کنم. گاهی اوقات از یاد میبرم که اسم وب نقد و بررسی شورا و شهرداری لردگان است! آری. قرارست حرف هایی که در اینجا(گلو)ام گیر کرده را با صراحت تمام بنویسم! امیدوارم آمادگی اش را داشته باشم که دوباره خودم بخوانم!(حداقل برای اصلاح)
اما دوست دارم قبل از گذشتن از دوره اول شورا و رسیدن به دور دوم به نتیجه نظر سنجی نگاه مختصری داشته و حرفهای دوستانم را که نسبت به شورا و شهردارن دوره اول نگاشتن ورق بزنیم و همه با هم به یک جمع بندی آزادانه وبه دور از تعصبات قومی و قبیله ای برسیم.
 
 از ا عضای شورای شهر در دوره اول کدام یک شایسته تر بوده است؟
 حسین بامیری18نفر=32%
اسدالله بامیری7نفر=13%
داراب حسنی0نفر=0%
جمشید محمدی0نفر=0%
سیاوش اردشیری 0نفر=0%
هیچکدام31نفر=55%
نتایج این نظر سنجی تا پایان روز 23/3/1391میباشد.
نظرات دوستان در مورد شهرداران:
1:باسلام . آقای اردشیری خواهشنداست بروسوابق حسین بامیری رابررسی کن .جهت یاداوری. ایشان ریاست گزینش ومعاون مالی ومسول حراست آموزش پرورش قبل ازشوراری شهر.مااگرامثالی مثل حسین بامیری داشته باشیم شهرستان روبه يیشرفت رادارد.
2:تاامثالی مثل ........... دنبال پول میدوند .شهرستان رابه هلاکت می کشانند می خواهی چطورمردم لردگان پیشرفت کنند .آقای اردشیری .ماباید مثل آقای بامیری حرکت کنیم.
3:با سلام و عرض ادب خدمت حضرتعالي جناب آقاي اردشيري
به نظرم اگر كمي كلي تر به قضيه نگاه كنيم ديگه نيازي به انتقاد از يك فرد خاص نداريم.چون با توجه به پتانسيل هاي موجود در سطح شهرستان لياقت محوري بر مبناي جاهليت به راحتي هر چه تمام تر به چشم ميخوره و روند كند مديريتي در لردگان هر روز سير نزولي خودشو داره طي ميكنه.
به اميد فردايي روشن
4:سلام خدمت شما دوست و همشهری خوبم جناب اقای اردشیری
قبل از هر چیز باید عرض کنم خدمت شما، که یه انتقاد موقعی سازنده باشه که هضم ان اسان باشه یعنی یه جورای حالت تخریبی نداشته باشه که طرف موردانتقاد جبهه بگیره به نظر بنده که هر شخص یه خصلت های خوبی داره و ضعفها پس بهتره که انتقاداهامون در بستر سازندگی باشد
5:برادر اردشيري اينکه در زمان 10 -20 سال پيش چه بر سر لردگانيها!آمده مهم نيست.چون امده!
اينکه نگزاريم ديگر اين اتفاق بيفتد مهم است!:حالايا حسين باميري به خاطر صلاحيتش و يا به خاطر ......مديريت در سطح استان دارد چه مشکلي از لردگان را حل ميکند!
بايد ببينيم ک چرا شهردار الان کاري نمي کنديا کم کاري ميکند!
بايد ببينيم شوراي الان چقدر خوب کار ميکند!
برای جمع بندی مطلب به طور صریح و سریع منتظر نظر مختصر شما هستم.
 
 شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا

 



تاريخ : 29 / 3برچسب:یار ماندگار, | 15 | نویسنده : مسلم اردشیری لردجانی |

 

 

کدامین گناه نا کرده را یدک میکشیم ؟؟؟؟
ما جوانان شهرستان کدامین گناه ناکرده را در پرونده داریم ؟
از کدامین پایه های سست بگریزیم،و به کدامین بیراهه های به وجود آمده بیاندیشیم،و به طرح منفور کدام به اصطلاح متفکر شهرستان قانع شویم،و تا چه زمان باید به بزرگان عصر خویش در بیرون از شهرستان قبطه بخوریم وناله ها را به سوی سکوی سکوت سوق دهیم،آیا فرصت آن نرسیده است نردبان های خویش ساخته را به پا کنیم و فرصت را از نا اهل سلب کرده و خود رقم زن آینده خویش باشیم و چهره بی رنگ شهر را به چهره پر رنگ موفقیت برسانیم.
ما جوانان شهرستان به کدامین گناه نکرده باید چوب عدم مدیریت ها و انتخابهای قوم و قبیله ای را بخوریم؟
بزرگ مردان شهرم، بگذارید جوانان این بار تصمیم بگیرند ؟؟؟؟
 


تاريخ : 6 / 3برچسب:, | 19 | نویسنده : مسلم اردشیری لردجانی |

 

به نام خالق زیبایی ها

دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور از آغاز افتتاح دچار محرومیت خاصی شده است که هنوز این محرمیت ها علی رغم تمام تلاش مسئولان و روسای قبلی و فعلی ادامه دارد ..بحث بنده به روی فضای آموزشی و امگانات نیست چون خارج از چارچوب وبلاگ این حقیر است هرچند که دوستان دانشجو در سایتهای مختلف لردگان به صورت کامل و تخصصی به این مسائل پرداخته اند.

مشکل که از اینجاست که چرا در حاجی آباد ؟؟؟و چرا هنوز بعد از گذشت سالها جاده دانشگاه پیام نور همچنان مثل سابق مانده است در صورتی که در شان و شخصیت دانشجویان پیام نور نیست ،.

چه کسی مسئول است؟؟؟

آیا این دانشگاه متعلق به حاجی آباد است که انتظار آسفالت کشی آن را از دهیاری حاجی آباد داریم؟حاجی آبادی که خود هنوز علی رغم نزدیک بودن به شهر به دلایل نامعلومی نتوانسته مجوز پیوستن به شهر را بگیرد؟

چه کسی مسئول است؟؟

چرا شورا و شهردار محترم برای حفظ شان و شخصیت دانشگاه و دانشجویان پیام نور گامی بر نمیدارند آیا این عزیزان بزرگوار هنوز جاده دانشگاه را ندیده اند؟؟؟

هرچند که نباید از ماشینی که شهردار محترم در جهت حمل و نقل و دانشجویان در اختیار دانشگاه قرار داده است را نادیده گرفت،ولی نیاز است که در جهت توسعه جوامع شهری و مسائد کردن شرایط تحصیلی برای دانشجویان فعال تر بود.

شورا و شهردار محترم به تابستان نزدیک شده ایم و امیدوارم دانشجویان پیام نور زمستان دیگری پر از گل و لای را تجربه نکنند و تا فرا رسیدن زمستانی دیگر دست به کار شوید ،هرچند خاک این جاده در تابستان نیز بسیار بهتر از گل آلود شدنش در زمستان ندارد اما تا حدود کم قابل تحمل است.

پس بیایید دست به دست هم دهیم تا جاده ای بسازیم در حد شخصیت استادان و دانشجویان پیام نور



تاريخ : 2 / 3برچسب:, | 14 | نویسنده : مسلم اردشیری لردجانی |