جاده دانشگاه پیام نور

 

به نام خالق زیبایی ها

دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور از آغاز افتتاح دچار محرومیت خاصی شده است که هنوز این محرمیت ها علی رغم تمام تلاش مسئولان و روسای قبلی و فعلی ادامه دارد ..بحث بنده به روی فضای آموزشی و امگانات نیست چون خارج از چارچوب وبلاگ این حقیر است هرچند که دوستان دانشجو در سایتهای مختلف لردگان به صورت کامل و تخصصی به این مسائل پرداخته اند.

مشکل که از اینجاست که چرا در حاجی آباد ؟؟؟و چرا هنوز بعد از گذشت سالها جاده دانشگاه پیام نور همچنان مثل سابق مانده است در صورتی که در شان و شخصیت دانشجویان پیام نور نیست ،.

چه کسی مسئول است؟؟؟

آیا این دانشگاه متعلق به حاجی آباد است که انتظار آسفالت کشی آن را از دهیاری حاجی آباد داریم؟حاجی آبادی که خود هنوز علی رغم نزدیک بودن به شهر به دلایل نامعلومی نتوانسته مجوز پیوستن به شهر را بگیرد؟

چه کسی مسئول است؟؟

چرا شورا و شهردار محترم برای حفظ شان و شخصیت دانشگاه و دانشجویان پیام نور گامی بر نمیدارند آیا این عزیزان بزرگوار هنوز جاده دانشگاه را ندیده اند؟؟؟

هرچند که نباید از ماشینی که شهردار محترم در جهت حمل و نقل و دانشجویان در اختیار دانشگاه قرار داده است را نادیده گرفت،ولی نیاز است که در جهت توسعه جوامع شهری و مسائد کردن شرایط تحصیلی برای دانشجویان فعال تر بود.

شورا و شهردار محترم به تابستان نزدیک شده ایم و امیدوارم دانشجویان پیام نور زمستان دیگری پر از گل و لای را تجربه نکنند و تا فرا رسیدن زمستانی دیگر دست به کار شوید ،هرچند خاک این جاده در تابستان نیز بسیار بهتر از گل آلود شدنش در زمستان ندارد اما تا حدود کم قابل تحمل است.

پس بیایید دست به دست هم دهیم تا جاده ای بسازیم در حد شخصیت استادان و دانشجویان پیام نور



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : 2 / 3برچسب:, | 14 | نویسنده : مسلم اردشیری لردجانی |