تشکر از احسان

 

 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
همان طور كه انتظار مي رفت، متأسفانه تخريب گران و شايعه سازان كه ديگر امروز همه مردم اهداف آنان را به خوبي مي شناسند، در اين ساعات آخر اقدامات خود را تشديد كرده اند. در اين خصوص لازم ميدانم نكاتي را متذكر شوم:
آقای احسان ضمن تشکر فراوان از انتقاد(یا شاید انتقام، شما اما از کی وچرا نمیدانم)
 احسان که تنها با نام احسان و بدون شهرت در قسمت نظرات انتقادی نوشته اید که نشان دهنده کوته نظری شما بوده است! هر چند که احسان نام بزرگی است ،؟؟؟ اگر اطلاع کامل از هویت بنده و خانواده  ام ندارید خواهشا بدون دلیل و منطق حرفی نزنید که در آخر الزمان مدیون و شرمنده بنده خواهید شد هر چند متوجه هستم مشکل شما از کجا آب میخورد و چرا تیر اتهامات نابه جا را به سمت بنده روانه کرده اید ؟
"ناآگاهی ریشه شر است! و بازی زندگی بازی با بومرنگ است. افکار، اعمال و گفته‌های ما خیلی زود با دقت بسیار زیاد به خودمان برمی‌گردد.و چون فکر می‌کنم فقط یکبار زندگی خواهم کرد، هر کار خوبی که می‌توانم انجام دهم، هر مهربانی که می‌توانم به مخلوقات خدا نشان دهم باید انجام دهم. نباید آن را فراموش کنم یا برای بعد بگذارم چون ممکن است بار دیگری متولد نشوم.. من بیشتر از این که شما فکر خواهی کرد در راه رسیدن به هدفم که هدف من و مردمان شهرم وآن هم رسیدن به شهری زیبا آرام و دارای شورا و شهرداری قدرتمند است  صبور خواهم بود...
پس گمان نکنید با تهدید و تهمت به جایی خواهید رسید ...
 
یارب بر خلق ناتوانم نکنی
در بوته ی صبر امتحانم نکنی
از طعنه ی دشمنان مرا باکی نیست
مستوجب رحم دوستانم نکنی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : 5 / 5برچسب:, | 17 | نویسنده : مسلم اردشیری لردجانی |