اعضای محترم شورای شهر در دوره اول
1:جمشید محمدی      مدرک تحصیلی:دیپلم                                         
2:داراب حسنی                مدرک تحصیلی:لیسانس(فرهنگی)                                  
3:حسین بامیری              مدرک تحصیلی:لیسانس(فرهنگی)                                   
4:اسدالله بامیری               مدرک تحصیلی:لیسانس(فرهنگی)                                   
5:سیاوش اردشیری          مدرک تحصیلی:لیسانس(فرهنگی)                                     
6:فیروزالله حسنی            مدرک تحصیلی :دیپلم                                        
 
لطفا نظرات خود را نسبت به اعضای محترم و کارایی آنها درمدت4 سال رااعلام کنید.
با تشکر


تاريخ : 1 / 2برچسب:, | 1 | نویسنده : مسلم اردشیری لردجانی |

 

درد مردمان لردگان

سلام ودرود بر لردگان و لردگانی ها

دوستانم نمیخواهم سخنی به گزاف گویم،هر چند تکرار این سخنان خود به نوعی گزافه گویی است؟؟؟

میخواهم از دردی که التهابش سراسر وجودمان را فرا گرفته بگویم،از زخمی کهنه بگویم که ملتهبانه سوز مشکید و مینالد و هر وقت سر باز میکند دلهای مردمان شهرستان لردگان را به درد می آورد.

هر وقت نام شورای شهر و شهرداری لردگان لاله گوشم را نوازش میکند که  از صد ها سیلی بیشتر آدم را میترساند و میلرزاند، بی درنگ به مردمانی فکر میکنم که در جای جای شهر از کمبود های شهری و عدم مدیریت در شوراها و شهرداری نالانند...

به شهروندانی که همیشه از تبعیض در این نهاد دولتی ؛اما مردمی نگرانند...همیشه نگران این هستند که آیا مشکلاتشان عادلانه و منطقی و قانونی موررد بررسی قرار میگیرد؟؟

هر چند این مردمان آگاه و با درک و شعور بالا میدانند همواره دچار مشکلاتی هستند که همه این مشکلات به انتخا بهای نادرست طیف و گروه خاصی بر میگردد..میدانند که انتخاب نادرست باعث تیشه زدن به ریشه شهر به شهر سازی به تمدن و فرهنگ لردگان است .

انتخابات شورای شهر لردگان همیشه دستخوش تعصبات قوم و قبیله ای بوده که این تعصبات در برخی موارد بسیار مضر بوده وهست واین تعصبات همیشه در موردانتخاب شهردار نیز دخالت دارد که متاسفانه بار منفی این انتخابات را سالها دیدیم و شنیدیم.

ولی ای کاش دردمان تعصبات قوم قبیله ای بود؟؟کاش میتوانستیم از کسانی صحبت کنیم که همیشه پا در کفش مردمان شایسته و وارسته لردگان میکنند و خارج از این شهر و با عناصر و آدمک هایی که در شهر لردگان دارند تصمیماتی برای شهر لردگان میگیرند که تنها هدفشان جلوگیری از رسیدن این شهر به درجات مهم شهرداری و شهرسازی میباشد.

دوستان من تازه شروع نقد و بررسی شورای شهر و شهرداری نموده ام. حرفهایی زیادی از عدم رعایت قانون در شهرداری لردگان دارم ؛پاسخ های زیادی در مقابل حرف های گزاف و بیهوده ودروغ که میزنند خواهم داشت ؛پس با من در جهت به چالش کشیدن شورا و شهردار همراه باشید تا ثابت کنیم که به دنبال اصلاحات در شهرداری بر اساس قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم/



تاريخ : 26 / 1برچسب:, | 14 | نویسنده : مسلم اردشیری لردجانی |

 بسمه تعالی

 

دوستان عزیز ،وبلاگ لردگان شهر من با آدرس جدیدی به وب سایت تبدیل شده است ،که در این وب سایت با توجه به داشتن قابلیت های مهم میتوان بهتر و بیشتر به مسائل ریز و درشت شوراها و شهرداری و قوانین حاکم بر این اداراه پرداخت.

در همین راستا از شما خواهشمندم هر عزیزی که توانایی نرم افزاری طراحی وب ،را دارد با بنده حقیر و دیگر دوستان همکاری کند.همچنین از دیگر عزیزان که میتوانند در تهیه و ارسال مطلب و عکس مربوط به شورا و شهرداری فعال باشند استدعا دارم تمامی مطالب و تصاویر را به ایمیلSadeghLord@Gmail.com ارسال نمایید تا به زودی در سایت منتشر یابد.

با سپاس از تمامی شما دوستدارن شهری زیبا

 



تاريخ : 23 / 6برچسب:, | 18 | نویسنده : مسلم اردشیری لردجانی |
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد